Vaktliste loddsalg høst 2017

Viktig info til foreldre/foresatte

VAKTLISTE LODDSALG HØST 2017

 

FREDAG 29. SEPTEMBER

Kl. 15 – 18 Mathilde og Anna U

 

LØRDAG 30. SEPTEMBER

Kl. 12 – 15 Camilla, Vega og Anna H

 

FREDAG 6. OKTOBER

Kl. 15 – 18 Anna VK og Linnea

 

LØRDAG 7. OKTOBER

Kl. 11 – 14 Lara og Emma

Kl. 14 – 17 Aya og Kristine

 

Alle leverer inn 2 fine gaver til verdi av 100,- innen torsdag 28. september til Anna VK. Adresse: Johan Svendsens vei 6.

Alternativt til Camilla på trening.

Husk – det må være noe du har lyst å vinne selv J

 

Passer ikke vakten må det byttes innbyrdes.

 

De som har første vakt må ta med bord, gaver og penger – avtal dere imellom hvem som tar med. Hentes hos/leveres av en av de som hadde vakten før dere.

 

Dette er penger som skal dekke Skagen-Cup.

Det er derfor ikke satt opp spillere som har bekreftet at de IKKE skal være med på Skagencup. Vi deler innkommet beløp likt på alle som deltar på dugnad, og så må man eventuelt betale det som mangler av egenandel selv.

Håper alle er enige i denne tanken?

 

Forslag fra komitéen:

Det foreslås at vi før neste sesong setter et budsjett for estimert pengebehov, basert på tidligere erfaring, samt hvilke cuper man tenker å delta på. Tenker dette er et naturlig punkt på foreldremøtet før sesong-start.

Dugnader settes opp på datoer gjennom sesongen, og hver spiller jobber inn «sitt» beløp. Så blir det litt forutsigbart når det skal jobbes, eller man kan også velge å betale inn estimert beløp, og avstå fra alle dugnader.

På felles dugnader som loddsalg/pant av flasker deles totalt innkommet beløp på antall spillere som deltar på dugnaden.

Eksempel: 10 spillere er med på dugnad og vi får inn 7000,- Hver spiller får da 7000/10= 700,- inn på «sin konto».

Sponsorer

Følg oss på Facebook

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift